KP.111.1.2021

KP.111.1.2021

OGŁOSZENIE O NABORZE

 

Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo Terapeutycznej  w

Ignatkach Osiedle

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze GŁÓWNY KSIĘGOWY

  1. Wymagania niezbędne :
    • obywatelstwo polskie,
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku głównego księgowego – zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych kandydat na stanowisko spełnia jeden z poniższych warunków:
      • ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
      • ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
      • jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
      • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
    • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
    • doświadczenie w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
    • znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu województwa, a w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej,
    • znajomość ustawodawstwa w zakresie finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    • znajomość zasad rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych,
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.

 

2.      Wymagania dodatkowe:

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w samorządowych jednostkach organizacyjnych;
  • praktyczna znajomość obsługi programów finansowo-księgowych;
  • znajomość obsługi aplikacji do przekazywania sprawozdań budżetowych BESTIA, EUROBUDŻET.
  • znajomość obsługi pakietu Office;
  • wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu województwa;
  • samodzielność działania,     dyspozycyjność,     komunikatywność,     zaangażowanie, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole;
  • wysoka zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy pod presją

 

3.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Prowadzenie rachunkowości Placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i
  • Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń
  • Prowadzenie księgowości z wykorzystaniem programów finansowo – księgowych oraz dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo – księgowych.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i
  • Planowanie i koordynacja w zakresie gospodarki
  • Przygotowanie projektu planu finansowego oraz przygotowywanie wniosków w zakresie zmian dochodów i wydatków planu
  • Planowanie wydatków budżetowych.
  • Prowadzenie analizy wykorzystanych środków przydzielonych na poszczególne
  • Sporządzanie określonej przepisami prawa sprawozdawczości budżetowej, statystycznej i finansowej Placówki.
  • Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych Placówki w celu zapewnienia zgodnego z prawem prowadzenia rachunkowości i obsługi finansowo-księgowej.
  • Wdrażanie i terminowe przeprowadzanie inwentaryzacji jednostki;
  • Informowanie Dyrektora o sytuacji finansowej Placówki na podstawie analiz wykonania planów
  • Partycypacja w opracowaniu projektu planu rzeczowo-finansowego, określającego podział środków Zakładowego Funduszu Świadczeń
  • Planowanie, koordynowanie, kierowanie i nadzór nad pracą pracowników Działu Administracyjnego.
  • Obsługa systemu bankowości elektronicznej Placówki w zakresie realizacji płatności.
  • Sporządzanie okresowych analiz, informacji i rocznych sprawozdań z wykonania planu finansowego Placówki.
  • Kontrola finansowa i rozliczanie dotacji udzielonych ze środków własnych samorządu oraz zadań zleconych i powierzonych.
  • Nadzór nad realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi w Placówki.
  • Współpraca z bankiem obsługującym rachunki Placówki.
  • Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów oraz sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT
  • Archiwizowanie dokumentów księgowych.
  • Realizacja kontroli wewnętrznej zgodnie z harmonogramem kontroli na dany

 

4.  Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach Osiedle, w Dziale Administracyjnym.

 

  1. Jeździecka 1. Budynek dwupiętrowy z windą. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.

 

5. Proponowane warunki zatrudnienia: Umowa o pracę zawarta zostanie zgodnie z przepisami art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.), wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale 5 000 zł – 6 000 zł.

 6.  Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informację o stażu pracy,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z  27  kwietnia  2016    w   sprawie  ochrony  osób  fizycznych  w  związku    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016.119.1), w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko głównego księgowego,
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego,
  • inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej

 

7.  Termin i miejsce składania dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna ,

16-001 Ignatki- Osiedle, ul. Jeździecka 1

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko – główny księgowy” – KP.111.1.2021 na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.

Termin  składania ofert upływa z dniem 19.03.2021 r.  o godz. 15.30 - decyduje data      i godzina złożenia oferty do RPOT w Ignatkach- Osiedle. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

8.  Informacje dodatkowe:

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach Osiedle oraz Informacja telefoniczna: 85 717-03-60.

Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania   formalne   określone   w   ogłoszeniu   o   naborze   zostanie   upowszechniona  w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo- Terapeutyczna w Ignatkach- Osiedle nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.

  

Ignatki Osiedle, 05 marca 2021 r.

Metryka strony

Udostępniający: Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle

Wytwarzający/odpowiadający: Natalia Ofman, p.o. dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle

Data wytworzenia: 2021-03-05

Wprowadzający: Natalia Wanda Ofman

Data modyfikacji: 2021-03-11

Opublikował: Natalia Wanda Ofman

Data publikacji: 2021-03-05