KP.111.1.2021
KP.111.1.2021
OGŁOSZENIE O NABORZE
Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo Terapeutycznej w
Ignatkach Osiedle
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze GŁÓWNY KSIĘGOWY
- Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku głównego księgowego – zgodnie z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych kandydat na stanowisko spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
- znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
- doświadczenie w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
- znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu województwa, a w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej,
- znajomość ustawodawstwa w zakresie finansów publicznych, rachunkowości budżetowej, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość zasad rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy unijnych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.
2. Wymagania dodatkowe:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w samorządowych jednostkach organizacyjnych;
- praktyczna znajomość obsługi programów finansowo-księgowych;
- znajomość obsługi aplikacji do przekazywania sprawozdań budżetowych BESTIA, EUROBUDŻET.
- znajomość obsługi pakietu Office;
- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu województwa;
- samodzielność działania, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole;
- wysoka zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy pod presją
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie rachunkowości Placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami i
- Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości w sposób umożliwiający terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń
- Prowadzenie księgowości z wykorzystaniem programów finansowo – księgowych oraz dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo – księgowych.
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i
- Planowanie i koordynacja w zakresie gospodarki
- Przygotowanie projektu planu finansowego oraz przygotowywanie wniosków w zakresie zmian dochodów i wydatków planu
- Planowanie wydatków budżetowych.
- Prowadzenie analizy wykorzystanych środków przydzielonych na poszczególne
- Sporządzanie określonej przepisami prawa sprawozdawczości budżetowej, statystycznej i finansowej Placówki.
- Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych Placówki w celu zapewnienia zgodnego z prawem prowadzenia rachunkowości i obsługi finansowo-księgowej.
- Wdrażanie i terminowe przeprowadzanie inwentaryzacji jednostki;
- Informowanie Dyrektora o sytuacji finansowej Placówki na podstawie analiz wykonania planów
- Partycypacja w opracowaniu projektu planu rzeczowo-finansowego, określającego podział środków Zakładowego Funduszu Świadczeń
- Planowanie, koordynowanie, kierowanie i nadzór nad pracą pracowników Działu Administracyjnego.
- Obsługa systemu bankowości elektronicznej Placówki w zakresie realizacji płatności.
- Sporządzanie okresowych analiz, informacji i rocznych sprawozdań z wykonania planu finansowego Placówki.
- Kontrola finansowa i rozliczanie dotacji udzielonych ze środków własnych samorządu oraz zadań zleconych i powierzonych.
- Nadzór nad realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi w Placówki.
- Współpraca z bankiem obsługującym rachunki Placówki.
- Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów oraz sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT
- Archiwizowanie dokumentów księgowych.
- Realizacja kontroli wewnętrznej zgodnie z harmonogramem kontroli na dany
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach Osiedle, w Dziale Administracyjnym.
- Jeździecka 1. Budynek dwupiętrowy z windą. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.
5. Proponowane warunki zatrudnienia: Umowa o pracę zawarta zostanie zgodnie z przepisami art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn. zm.), wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale 5 000 zł – 6 000 zł.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informację o stażu pracy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy, zaświadczeń),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016.119.1), w celach przeprowadzenia naboru na stanowisko głównego księgowego,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego,
- inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna ,
16-001 Ignatki- Osiedle, ul. Jeździecka 1
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem "Nabór na stanowisko – główny księgowy” – KP.111.1.2021 na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.
Termin składania ofert upływa z dniem 19.03.2021 r. o godz. 15.30 - decyduje data i godzina złożenia oferty do RPOT w Ignatkach- Osiedle. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacje dodatkowe:
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach Osiedle oraz Informacja telefoniczna: 85 717-03-60.
Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i nie wykorzystanych w procesie rekrutacji dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo- Terapeutyczna w Ignatkach- Osiedle nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.
Ignatki Osiedle, 05 marca 2021 r.
Metryka strony