KP.111.2.2022

KP.111.2.2022


OGŁOSZENIE O NABORZE

Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach - Osiedle

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

ZASTĘPCA DYREKTORA

ds. Wychowawczych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej


w Ignatkach - Osiedle

1. Wymagania niezbędne :


1) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem brzmienia art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282);

2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) posiadanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego:


a) na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo

b) na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;


6) posiadanie stażu pracy minimum 5 lat, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo udokumentowane doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną;

7) wobec kandydata nie jest i nie była pozbawiona władza rodzicielska oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;

8) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do jego osoby wynika z tytułu egzekucyjnego;

9) znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);

10) znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Samorządu Województwa, w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle oraz w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej;

11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Wychowawczych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle.

2. Wymagania dodatkowe:


a) wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu województwa;

b) brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 289),

c) znajomość przepisów prawnych, przede wszystkim w zakresie wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej,


d) znajomość obsługi pakietu Office;


e) samodzielność działania, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność kierowania zespołem;

3.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


1) realizacja funkcji kierowniczych w odniesieniu do podległych pracowników i koordynacja realizacji zadań wykonywanych przez podległe komórki organizacyjne, tj. Dział Wychowawczo-Terapeutyczny, a szczególności:

a) nadzór nad terminowym wykonywaniem przez pracowników przydzielonych im zadań oraz załatwianiem spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz dbanie o sprawną organizację pracy w Dziale Wychowawczo – Terapeutycznym,

b) kontrola przebiegu realizacji poszczególnych zadań zgodnych z zakresem działania podległych komórek organizacyjnych, a w razie potrzeby udzielanie pomocy poszczególnym pracownikom,


c) opracowywanie sprawozdań oraz projektów uchwał, zarządzeń itp., dotyczących zakresu działania podległych komórek organizacyjnych,

d) należyte zorganizowanie pracy i stałe usprawnianie jej techniki w Dziale Wychowawczo – Terapeutycznym,

e) informowanie Dyrektora jednostki o stanie wykonania zadań oraz informowanie o potrzebach związanych ze sprawnym funkcjonowaniem Działu Wychowawczo – Terapeutycznego,

f) nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych,


2) zastępowanie Dyrektora Regionalnej Placówki Opiekuńczo –Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle w czasie nieobecności,


3) reprezentowanie Placówki na zewnątrz,


4) wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Placówki.

4. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle ul. Jodłowa 3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.

5. Proponowane warunki zatrudnienia: Umowa o pracę zawarta zostanie zgodnie z przepisami art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz. U. z 2019 r., poz. 1282), wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale 5000,00 zł – 6000,00 zł.


6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

a) List motywacyjny,

b)Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informacje o stażu pracy,

c) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,

e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,

f) kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,

g) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

h) oświadczenie kandydata o tym, iż nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,

i) oświadczenie kandydata o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego lub oświadczenie o tym, iż obowiązek alimentacyjny nie dotyczy kandydata,

j) oświadczenie kandydata, że posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

k)oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

l) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,


ł) oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 289),

m) zaświadczenie lekarskie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku zastępcy dyrektora (Dz.U.2020.0.821 t.j. - Ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, art. 97 ust. 3 pkt 6)

n) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.

7. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi 0%


8. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy i składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Regionalna Placówka Opiekuńczo – Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle

16-001 Ignatki - Osiedle, ul. Jodłowa 3

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem ”Nabór na stanowisko – zastępca dyrektora ds. Wychowawczych”- na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.


Termin składania ofert upływa z dniem 24.02.2022r. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacje dodatkowe:

Składane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata, zaś kopie dokumentów własnoręcznie potwierdzone za zgodność z oryginałem.

Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo - Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle oraz informacje będą dostępne pod numerem telefonu:

85-333-32-30.

Złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacyjnym dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach – Osiedle nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji, za okazaniem dowodu tożsamości, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.

Kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego , że korzysta z pełni praw publicznych oraz nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

Metryka strony

Udostępniający: Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle

Wytwarzający/odpowiadający: Natalia Wanda Ofman, Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach - Osiedle

Data wytworzenia: 2022-02-14

Wprowadzający: Adrian Nikołajuk

Data modyfikacji: 2022-09-12

Opublikował: Adrian Nikołajuk

Data publikacji: 2022-02-14