KP.111.3.2022

OGŁOSZENIE O NABORZE


Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach - Osiedle

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

ZASTĘPCA DYREKTORA
ds. organizacyjnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej

w Ignatkach - Osiedle

  1. Wymagania niezbędne :
  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem brzmienia art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530),
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane wykształcenie mające zastosowanie w ochronie zdrowia,
  • posiadanie stażu pracy minimum 5 lat,
  • znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu województwa, w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na  stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku, a w szczególności : ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks pracy, ustawy o samorządzie, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych,
  • brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 289),
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania,
  • udokumentowane 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem,
  • samodzielność działania, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność podejmowania decyzji; praca pod presją czasu,
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),

 

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

  1. Realizacja funkcji kierowniczych w odniesieniu do podległych pracowników i koordynacja realizacji zadań wykonywanych przez podległe komórki organizacyjne, tj. Dział Administracyjny i Dział Obsługi, a w szczególności:
  2. nadzór nad terminowym wykonywaniem przez pracowników przydzielonych im zadań;
  3. kontrola przebiegu realizacji poszczególnych zadań zgodnych z zakresem działania podległych komórek organizacyjnych, a w razie potrzeby udzielanie pomocy poszczególnym pracownikom,
  4. opracowywanie sprawozdań oraz projektów uchwał, zarządzeń itp., dotyczących zakresu działania  podległych komórek organizacyjnych,
  5. nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
  6. Reprezentowanie Placówki na zewnątrz,
  7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Placówki.
  8. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle ul. Jodłowa 3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informacje o stażu pracy,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
  • kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 289),
  • zaświadczenie lekarskie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku zastępcy dyrektora
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

  1. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy i składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Regionalna Placówka Opiekuńczo – Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle
16-001 Ignatki - Osiedle, ul. Jodłowa 3


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko – zastępca dyrektora ds. administracyjnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle”-  na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć do dnia 23 września 2022 r., do godziny 15:00. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Informacje dodatkowe:
  • złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze,
  • składane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata,  zaś kopie dokumentów własnoręcznie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
  • informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle  oraz informacje będą dostępne pod numerem telefonu: 85-333-32-30.
  • złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacyjnym dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach – Osiedle  nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji, za okazaniem dowodu tożsamości, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
  • kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, że korzysta z pełni praw publicznych oraz nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

Metryka strony

Udostępniający: Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle

Wytwarzający/odpowiadający: Sylwia Krasucka, Zastępca Dyrektora Regionalnej Placówki Opiekuńczo - Terapeutycznej w Ignatkach - Osiedle

Data wytworzenia: 2022-09-12

Wprowadzający: Adrian Nikołajuk

Data modyfikacji: 2022-09-22

Opublikował: Adrian Nikołajuk

Data publikacji: 2022-09-12