KP.111.2.2021

Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej
w Ignatkach- Osiedle
Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne
stanowisko urzędnicze

Podinspektor do spraw kadr i płac


    1. Wymagania niezbędne:
        1) obywatelstwo polskie,
        2) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
        3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
        4) nieposzlakowana opinia,
        5) wykształcenie wyższe:  ekonomiczne lub administracyjne, bądź prawnicze,
        6) udokumentowane doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej, minimum 1 rok.
        7) doświadczenie zawodowe przy układaniu grafików w systemie równoważnego czasu pracy,
        8) wiedza z zakresu tematyki zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku pracy,
        9) znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu województwa, w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle (dalej również „Placówka”),
        10) znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office, w tym Excel),
        11) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na  stanowisku podinspektora.


    2. Wymagania dodatkowe:
        1) znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji publicznej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potracenia składek na ubezpieczenie społeczne,
        2) umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
        3) znajomość obsługi programu „Płatnik”, w tym: umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
        4) znajomość prowadzenia akt i spraw osobowych pracowników,
        5) znajomość programów komputerowych do tworzenia grafików pracy,
        6) znajomość spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
        7) samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
        8) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
        9) dyspozycyjność, systematyczność, dokładność.

    3. Zakres wykonywanych zadań:
        1) prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Placówki,
        2) sporządzanie umów o pracę i umów zlecenie oraz rachunków,
        3) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników,
        4) sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
        5) sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
        6) prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z urzędem skarbowym,
        7) wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,
        8) sporządzanie analiz kadrowych, prognoz i sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych,
        9) prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
        10) opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, w tym regulaminów,
        11) przygotowywanie projektów uchwał i wniosków na Zarząd Województwa Podlaskiego oraz uchwał Sejmiku Województwa Podlaskiego w zakresie zadań realizowanych przez Regionalną Placówkę Opiekuńczo-Terapeutyczną w Ignatkach-Osiedle,
        12) tworzenie grafików pracy pracowników zatrudnionych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej,
        13) prowadzenie spraw związanych rekrutacją i naborem pracowników,
        14) prowadzenie spraw związanych z zasadami i warunkami podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników,
        15) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz rocznych kart ewidencji obecności w pracy,
        16) sporządzanie rocznych planów urlopowych oraz nadzorowanie ich wykonania,
        17) obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
        18) wykonywanie czynności biurowych i obsługa urządzeń (skaner, ksero, fax itp.),
        19) załatwianie spraw organizacyjnych Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle.

    4. Warunki pracy na wymaganym stanowisku: praca administracyjno-biurowa z obsługa komputera wykonywana w siedzibie Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle, w dziale administracyjnym.

    5. Proponowane warunki zatrudnienia: umowa   o   pracę  w pełnym wymiarze czasu pracy  zawarta    zgodnie z przepisami art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2018r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282.), wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale: 3.000 zł - 3.500 zł. Praca przy monitorze komputerowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie. Praca posiada charakter administracyjno-biurowy i zaliczana jest do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego.

    6. Wymagane dokumenty:
        a. list motywacyjny,
        b. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informacje o stażu pracy,
        c. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
        d. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
        e. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
        f. kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
        g. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
        h. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
        i. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
        j. oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku podinspektora ds. kadr i płac,
        k. oświadczenie kandydata, że wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781) , w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko podinspektora ds. kadr i płac.

    7. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy i składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Regionalna Placówka Opiekuńczo – Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle
16-001 Ignatki - Osiedle, ul. Jeździecka 1

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem ”Nabór na stanowisko - podinspektor do spraw kadr i płac”- KP.111.2.2021 na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.
Termin składania ofert upływa z dniem 08.04.2021r. o godzinie 12:00.Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

    8. Informacje dodatkowe:
Składane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata,  zaś kopie dokumentów własnoręcznie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo - Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle  oraz informacje będą dostępne pod numerem telefonu: 85-717-03-60.
Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie informacji Publicznej. Osoby zakwalifikowane zostaną telefonicznie poinformowane o dokładnym terminie selekcji końcowej, na którą składać się będą:                        test kwalifikacyjny, rozmowa kwalifikacyjna.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacyjnym dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach – Osiedle  nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.



Ignatki- Osiedle, 29-03-2021r.

Metryka strony

Udostępniający: Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle

Wytwarzający/odpowiadający: Natalia Ofman, dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo - Terapeutyczne w Ignatkach - Osiedle

Data wytworzenia: 2021-03-29

Wprowadzający: Adrian Nikołajuk

Data modyfikacji: 2021-04-16

Opublikował: Adrian Nikołajuk

Data publikacji: 2021-03-29