KP.111.2.2022 - ogłoszenie
KP.111.2.2022
Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej
w Ignatkach- Osiedle
Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne
stanowisko urzędnicze
Podinspektor do spraw kadr i płac
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe, ukończone kursy z obszaru tematyki kadr i płac lub co najmniej wykształcenie średnie, ukończony kurs kadry i płace i udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy,
6) wiedza z zakresu tematyki zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku pracy,
7) znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu województwa, w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej
8) znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office, w tym Excel),
9) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji publicznej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potracenia składek,
2) uczestnictwo w webinariach i szkoleniach z zakresu zmian związanych z „Polskim Ładem”
3) umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
4) znajomość obsługi programu „Płatnik”, w tym: umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
5) znajomość prowadzenia akt i spraw osobowych pracowników,
6) znajomość programów komputerowych do tworzenia grafików pracy,
7) znajomość spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
9) umiejętność bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole,
10) dyspozycyjność, systematyczność, dokładność.
3. Zakres wykonywanych zadań:
1) prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
2) sporządzanie umów o pracę i umów zlecenie oraz rachunków,
3) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników,
4) sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie zobowiązującymi przepisami,
5) sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych
i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
6) prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z urzędem skarbowym,
7) wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,
8) sporządzanie analiz kadrowych, prognoz i sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych,
9) prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
10) opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, w tym regulaminów,
11) przygotowywanie projektów uchwał i wniosków na Zarząd Województwa Podlaskiego oraz uchwał Sejmiku Województwa Podlaskiego w zakresie zadań realizowanych przez Regionalną Placówkę Opiekuńczo-Terapeutyczną w Ignatkach-Osiedle,
12) tworzenie grafików pracy pracowników zatrudnionych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
13) prowadzenie spraw związanych rekrutacją i naborem pracowników,
14) prowadzenie spraw związanych z zasadami i warunkami podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników,
15) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz rocznych kart ewidencji obecności w pracy,
16) sporządzanie rocznych planów urlopowych oraz nadzorowanie ich wykonania,
17) obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
18) wykonywanie czynności biurowych i obsługa urządzeń (skaner, ksero, fax itp.),
19) załatwianie spraw organizacyjnych Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle.
4. Warunki pracy na wymaganym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługa komputera wykonywana w siedzibie Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle, w dziale administracyjnym.
5. Proponowane warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę zawarta zgodnie z przepisami art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282) wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale: 4000,00 zł – 4200,00 zł.
6. Wymagane dokumenty:
a. List motywacyjny,
b. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informacje o stażu pracy,
c. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
e. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
f. kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
g. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
h. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
i. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
j. oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku podinspektora ds. kadr i płac,
k. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
7. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy i składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Regionalna Placówka Opiekuńczo- Terapeutyczna
16-001 Ignatki- Osiedle, ul. Jodłowa 3
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem ”Nabór na stanowisko- podinspektor do spraw kadr i płac”- KP.111.2.2022 na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.
Termin składania ofert upływa z dniem 24.02.2022r. . Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Informacje dodatkowe:
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle oraz informacje będą dostępne pod numerem telefonu: 85-717-03-60.
Lista zawierająca imiona i nazwiska oraz miejsce zamieszkania kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostanie upowszechniona w Biuletynie informacji Publicznej.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacyjnym dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo- Terapeutyczna w Ignatkach –Osiedle nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji.
Ignatki- Osiedle, 14-02-2022r.
Metryka strony