KP.111.3.2023
KP.111.3.2023
Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej
w Ignatkach- Osiedle
Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne
stanowisko urzędnicze
Podinspektor do spraw kadr i płac
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie co najmniej średnie, ukończone kursy z obszaru tematyki kadr i płac,
- udokumentowany świadectwami pracy co najmniej roczny staż pracy w zakresie kadr i płac,
- wiedza z zakresu tematyki zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku pracy,
- znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu województwa, w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
- znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office, w tym Excel),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji publicznej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potracenia składek,
- umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
- znajomość obsługi programu „Płatnik”, w tym: umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
- znajomość prowadzenia akt i spraw osobowych pracowników,
- znajomość programów komputerowych do tworzenia grafików pracy,
- znajomość spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole,
- dyspozycyjność, systematyczność, dokładność.
- Zakres wykonywanych zadań:
- prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
- sporządzanie umów o pracę i umów zlecenie oraz rachunków,
- zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
- sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z urzędem skarbowym,
- wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,
- sporządzanie analiz kadrowych, prognoz i sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych,
- prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, w tym regulaminów,
- przygotowywanie projektów uchwał i wniosków na Zarząd Województwa Podlaskiego oraz uchwał Sejmiku Województwa Podlaskiego w zakresie zadań realizowanych przez Regionalną Placówkę Opiekuńczo-Terapeutyczną w Ignatkach-Osiedle,
- tworzenie grafików pracy pracowników zatrudnionych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
- prowadzenie spraw związanych rekrutacją i naborem pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z zasadami i warunkami podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz rocznych kart ewidencji obecności w pracy,
- sporządzanie rocznych planów urlopowych oraz nadzorowanie ich wykonania,
- obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- wykonywanie czynności biurowych i obsługa urządzeń (skaner, ksero, fax itp.),
- załatwianie spraw organizacyjnych Regionalnej Placówki Opiekuńczo -Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle.
- Warunki pracy na wymaganym stanowisku:
- praca administracyjno-biurowa związana z obsługą komputera,
- praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle, w strukturze Działu Administracyjnego.
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informacje o stażu pracy,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku podinspektora ds. kadr i płac,
- oświadczenie kandydatao zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem,
- oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem,
- w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa
w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata
Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata. Wszystkie kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
- Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy i składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Regionalna Placówka Opiekuńczo- Terapeutyczna
16-001 Ignatki- Osiedle, ul. Jodłowa 3
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem ”Nabór na stanowisko - podinspektor do spraw kadr i płac” na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.
Oferty należy składać do dnia 8 maja 2023 r. do godziny 12:00.
Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe:
- Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
- Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne, niepodpisane czy niepotwierdzone za zgodność z oryginałem –podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
- Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
- Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
- Postępowanie składać się będzie z:
Etap I. Sprawdzenie warunków formalnych oraz wstępna ocena merytoryczna.
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle. O terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle oraz informacje będą dostępne pod numerem telefonu: 85-717-03-60.
- Złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacyjnym dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach – Osiedle nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji, za okazaniem dowodu tożsamości, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
Ignatki- Osiedle, dnia 28 kwietnia 2023 r.
Metryka strony