KP.111.3.2023

KP.111.3.2023

 

 

Ogłoszenie o naborze

Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej

w Ignatkach- Osiedle

Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne

stanowisko urzędnicze

 

Podinspektor do spraw kadr i płac

 

 

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie,
    • posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    • nieposzlakowana opinia,
    • wykształcenie co najmniej średnie, ukończone kursy z obszaru tematyki kadr i płac,
    • udokumentowany świadectwami pracy co najmniej roczny staż pracy w zakresie kadr i płac,
    • wiedza z zakresu tematyki zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku pracy,
    • znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu województwa, w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
    • znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office, w tym Excel),
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
  1. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji publicznej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potracenia składek,
    • umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
    • znajomość obsługi programu „Płatnik”, w tym: umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
    • znajomość prowadzenia akt i spraw osobowych pracowników,
    • znajomość programów komputerowych do tworzenia grafików pracy,
    • znajomość spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    • samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
    • umiejętność bezkonfliktowej pracy w zespole,
    • dyspozycyjność, systematyczność, dokładność.
  1. Zakres wykonywanych zadań:
    • prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
    • sporządzanie umów o pracę i umów zlecenie oraz rachunków,
    • zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
    • sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
    • prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z urzędem skarbowym,
    • wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,
    • sporządzanie analiz kadrowych, prognoz i sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych,
    • prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • opracowywanie wewnętrznych aktów prawnych, w tym regulaminów,
    • przygotowywanie projektów uchwał i wniosków na Zarząd Województwa Podlaskiego oraz uchwał Sejmiku Województwa Podlaskiego w zakresie zadań realizowanych przez Regionalną Placówkę Opiekuńczo-Terapeutyczną w Ignatkach-Osiedle,
    • tworzenie grafików pracy pracowników zatrudnionych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
    • prowadzenie spraw związanych rekrutacją i naborem pracowników,
    • prowadzenie spraw związanych z zasadami i warunkami podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników,
    • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz rocznych kart ewidencji obecności w pracy,
    • sporządzanie rocznych planów urlopowych oraz nadzorowanie ich wykonania,
    • obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
    • wykonywanie czynności biurowych i obsługa urządzeń (skaner, ksero, fax itp.),
    • załatwianie spraw organizacyjnych Regionalnej Placówki Opiekuńczo -Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle.
  1. Warunki pracy na wymaganym stanowisku:
  • praca administracyjno-biurowa związana z obsługą komputera,
  • praca wykonywana w siedzibie Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle, w strukturze Działu Administracyjnego.
  • wymiar czasu pracy: pełny etat
  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  • życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informacje o stażu pracy,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
  • kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
  • oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku podinspektora ds. kadr i płac,
  • oświadczenie kandydatao zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem,
  • oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem,
  • w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa
    w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata

Wszystkie oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata. Wszystkie kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej                         w Ignatkach-Osiedle w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

  1. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy i składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Regionalna Placówka Opiekuńczo- Terapeutyczna

16-001 Ignatki- Osiedle, ul. Jodłowa 3

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem ”Nabór na stanowisko - podinspektor do spraw kadr i płac”  na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.

Oferty należy składać do dnia 8 maja 2023 r. do godziny 12:00.

Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Informacje dodatkowe:
  • Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
  • Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne, niepodpisane czy niepotwierdzone za zgodność z oryginałem –podlegają odrzuceniu w procesie rekrutacji, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
  • Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
  • Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  • Przez staż pracy rozumie się okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, potwierdzony kopiami świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy - zaświadczeniem o zatrudnieniu, zawierającym okres zatrudnienia.
  • Postępowanie składać się będzie z:

Etap I. Sprawdzenie warunków formalnych oraz wstępna ocena merytoryczna.

Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle. O terminie przeprowadzenia drugiego etapu naboru osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.

  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle  oraz informacje będą dostępne pod numerem telefonu: 85-717-03-60.
  • Złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacyjnym dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach – Osiedle nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji, za okazaniem dowodu tożsamości, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.

 

 

 

Ignatki- Osiedle, dnia 28 kwietnia 2023 r.

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle

Wytwarzający/odpowiadający: Sylwka Krasucka

Data wytworzenia: 2023-04-29

Wprowadzający: Łukasz Moczulski

Data modyfikacji: 2023-05-04

Opublikował: Łukasz Moczulski

Data publikacji: 2023-04-29