Zastępca Dyrektora ds. Organizacyjnych

OGŁOSZENIE O NABORZE


Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo – Terapeutycznej  w Ignatkach - Osiedle

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

ZASTĘPCA DYREKTORA
ds. organizacyjnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej

w Ignatkach - Osiedle

  1. Wymagania niezbędne :
  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem brzmienia art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane wykształcenie mające zastosowanie w ochronie zdrowia,
  • posiadanie stażu pracy minimum 5 lat,
  • znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Samorządu Województwa, w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na  stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku, a w szczególności: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks pracy, ustawy o samorządzie, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych,
  • brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 104),
  • ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania,
  • udokumentowane 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem,
  • samodzielność działania, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność podejmowania decyzji; praca pod presją czasu,
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).

     3.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Realizacja funkcji kierowniczych w odniesieniu do podległych pracowników i koordynacja realizacji zadań wykonywanych przez podległe komórki organizacyjne, tj. Dział Administracyjny i Dział Obsługi, a w szczególności:
  1. nadzór nad terminowym wykonywaniem przez pracowników przydzielonych im zadań;
  2. kontrola przebiegu realizacji poszczególnych zadań zgodnych z zakresem działania podległych komórek organizacyjnych, a w razie potrzeby udzielanie pomocy poszczególnym pracownikom,
  3. opracowywanie sprawozdań oraz projektów uchwał, zarządzeń itp., dotyczących zakresu działania  podległych komórek organizacyjnych,
  4. nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
  • Reprezentowanie Placówki na zewnątrz,
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Placówki.
  1. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle ul. Jodłowa 3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informacje o stażu pracy,
  3. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
  6. kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  7. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. oświadczenie kandydata, że posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  10. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
  1. oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 104),
  1. zaświadczenie lekarskie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku zastępcy dyrektora,
  2.  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem,
  3.  oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych.
  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

  1. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:

Regionalna Placówka Opiekuńczo – Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle
16-001 Ignatki - Osiedle, ul. Jodłowa 3

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem,                                   adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko – Zastępca Dyrektora ds. Organizacyjnych  w Regionalnej Placówce Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle”-  na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć do dnia 26 lutego 2024 r., do godziny 12:00. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

  1. Informacje dodatkowe:
  • złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze,
  • składane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata,  zaś kopie dokumentów własnoręcznie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
  • informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle  oraz informacje będą dostępne pod numerem telefonu: 85-333-32-30.
  • złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacyjnym dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach – Osiedle  nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji, za okazaniem dowodu tożsamości, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
  • kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, że korzysta z pełni praw publicznych oraz nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

 

Metryka strony

Udostępniający: Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle

Wytwarzający/odpowiadający: Sylwia Krasucka

Data wytworzenia: 2024-02-16

Wprowadzający: Łukasz Moczulski

Data modyfikacji: 2024-02-16

Opublikował: Łukasz Moczulski

Data publikacji: 2024-02-16