Zastępca Dyrektora ds. Organizacyjnych
OGŁOSZENIE O NABORZE
Dyrektor Regionalnej Placówki Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach - Osiedle
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
ZASTĘPCA DYREKTORA
ds. organizacyjnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej
w Ignatkach - Osiedle
- Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem brzmienia art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 530),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane wykształcenie mające zastosowanie w ochronie zdrowia,
- posiadanie stażu pracy minimum 5 lat,
- znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie Samorządu Województwa, w szczególności w zakresie zadań i obowiązków Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku, a w szczególności: ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks pracy, ustawy o samorządzie, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych,
- brak ukarania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 104),
- ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania,
- udokumentowane 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem,
- samodzielność działania, dyspozycyjność, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność podejmowania decyzji; praca pod presją czasu,
- znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).
3.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Realizacja funkcji kierowniczych w odniesieniu do podległych pracowników i koordynacja realizacji zadań wykonywanych przez podległe komórki organizacyjne, tj. Dział Administracyjny i Dział Obsługi, a w szczególności:
- nadzór nad terminowym wykonywaniem przez pracowników przydzielonych im zadań;
- kontrola przebiegu realizacji poszczególnych zadań zgodnych z zakresem działania podległych komórek organizacyjnych, a w razie potrzeby udzielanie pomocy poszczególnym pracownikom,
- opracowywanie sprawozdań oraz projektów uchwał, zarządzeń itp., dotyczących zakresu działania podległych komórek organizacyjnych,
- nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników dyscypliny pracy, przepisów o zachowaniu tajemnicy służbowej oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
- Reprezentowanie Placówki na zewnątrz,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Placówki.
- Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle ul. Jodłowa 3. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy - 8 godzin.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający informacje o stażu pracy,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata, że posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 104),
- zaświadczenie lekarskie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku zastępcy dyrektora,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
- Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Regionalna Placówka Opiekuńczo – Terapeutyczna w Ignatkach-Osiedle
16-001 Ignatki - Osiedle, ul. Jodłowa 3
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym i dopiskiem „Nabór na stanowisko – Zastępca Dyrektora ds. Organizacyjnych w Regionalnej Placówce Opiekuńczo – Terapeutycznej w Ignatkach-Osiedle”- na powyższy adres lub dostarczyć osobiście do sekretariatu.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć do dnia 26 lutego 2024 r., do godziny 12:00. Aplikacje dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe:
- złożone oferty badane będą pod względem kompletności i spełniania wymagań formalnych dla kandydata na wskazane stanowisko urzędnicze,
- składane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata, zaś kopie dokumentów własnoręcznie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
- informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Placówki Opiekuńczo-Terapeutycznej w Ignatkach- Osiedle oraz informacje będą dostępne pod numerem telefonu: 85-333-32-30. - złożonych i niewykorzystanych w procesie rekrutacyjnym dokumentów Regionalna Placówka Opiekuńczo - Terapeutyczna w Ignatkach – Osiedle nie odsyła. Kandydat może je odebrać po zakończeniu procesu rekrutacji, za okazaniem dowodu tożsamości, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Po tym czasie zostaną komisyjnie zniszczone.
- kandydat wybrany do zatrudnienia będzie zobowiązany do przedstawienia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, że korzysta z pełni praw publicznych oraz nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.
Metryka strony